לאחר ניסיון עשיר בתור מנהל מכירות בינלאומי, ובתור יזם של חברות ויועץ לסטארטאפים ישראליים בניהול תהליכי מכירה, אין לי כל ספק כי תהליך מכירה נכון משפיע בהכרח על תוצאות לטווח קצר ולטווח ארוך ומניע לפעולה אנשי מכירות באופן סיסטמתי ומוכוון מטרות. כיום, כאשר המידע נגיש בכל המדיות הרלוונטיות, וישנם מערכות ממוחשבות אשר יודעות לספק נתונים בזמן אמת על אופן ותהליך המכירה, בניה של תהליך כזה בארגונים הינו מפתח להצלחה. יחד עם זאת, ניתן לומר כי בניה של תהליך מכירה יכולה להיות גמישה ברמה של ניסוי ותהייה.
כאמור, תהליכי המכירה משקפים באופן בולט את ההתקדמות של העסק להשגת מטרותיו. נתונים מצטברים אודות כמות הפניות שנעשו ללקוחות פוטנציאליים, יחד עם לידים שנמצאים בשלבים מסוימים בתהליך המכירה (POC למשל) נותנים אינדיקציה ממשית למקבלי ההחלטות בארגון האם התהליכים נכונים , רלוונטיים ומותאמים לארגון , לסביבה העסקית, ולאנשי המכירות אשר נמצאים בחזית עבודת המכירה.
בתהליך ייעוץ עסקי ארגוני , כאשר מטרת הארגון הינה לבחון האם התהליך נכון ומותאם על פי התהליכים המקובלים בענף / בשוק, ובחינה של מה יש לשפר בו על מנת להשיג תוצאות טובות יותר, נבצע יחד סיעור מוחות מעמיק ומיפוי תהליכים, על מנת לשפר ולייעל את התהליכים בארגונכם ומתוך מטרה להגיע לתוצאות טובות יותר.