מיהו הלקוח שלי? כיצד אוכל לבחור את קהלי היעד שמתאימים למוצר / שרות שאני נותן בצורה נכונה ופרודוקטיבית?
על שאלה זו רבות התשובות: בבחירת קהלי יעד נגדיר מהו הפוטנציאל העסקי שלי ומיהו הלקוח המתאים ביותר שירכוש את המוצר / שרות שיש לי להציע. אם נדע להגדיר מיהי הקבוצה הנכונה ביותר שאותה אני אטרגט נוכל לדייק במסרים שלנו, נבין טוב יותר את הצרכים האמיתיים של אותו קהל יעד, נתמקד בפרטים המשויכים לאותו קהל יעד, ומכאן שהדרך לסגירת עסקאות מניבות ופרודוקטיביות תהיה קצרה יותר.
במקרה ההפוך בו "נירה לכל הכיוונים", אנו עלולים לבזבז משאבים כגון זמן, אנרגיות והון שעלול לעלות בחוסר עניין להמשיך את העסק, ולאבד מומנטום חיובי. במקרה זה, משאבינו לא יהיו פרודוקטיביים ולא נמטב בצורה היעילה ביותר את המסרים אותם נרצה להעביר לקהל היעד הספציפי והנישתי העונה לפיתרון לצורך שאותו אנו מציעים.
במהלך תהליך הייעוץ נלמד מיהו הלקוח הספציפי שלנו. נלמד יחד את צרכיו, את הליכותיו, את מנגנון החשיבה שלו בעת יצירת האינטראקציה איתו, ונייעל יחד את תהליכי המכירה. בבניה של מנגנוני ייעול ומיטוב נגיע לקהלי יעד שמתאימים למוצר / שרות אותו אנו מציעים ונוכל כך לנתב את האנרגיות והמשאבים הנוספים למקומות הנכונים.