בנייה נכונה ומעקב אחר הצעת מחיר

אחד מהמרכיבים המרכזיים בתהליך המכירה ללקוח הינו הכנת הצעת מחיר. הצעת המחיר משקפת לא רק את המחיר, מרכיביו ותוקפו, אלא גם מעידה על מידת הרצינות שלנו בתור בעלי העסק לסגור עסקה עם הלקוח. מרכיבי הצעת המחיר כוללים פרמטרים שיכולים להשתנות בהתאם לסוג המוצר / שרות אותו אנו מציעים וכוללים בתוכם התייחסות לכל מה שנאמר בעל פה, או דרך תכתובות מדיה שונות והוסכמו בינינו לבין הלקוח.

עמידה על פרטים מדויקים באופן הגשת הצעת מחיר ללקוח הינה הכרחית ומחויבת מכמה סיבות:
  • לשני הצדדים בעיסקה ישנה הזדמנות אמיתית לאשרר את אשר סוכם בתהליך המכירה
  • הצעת המחיר הינה מסמך שחתימה עליו מאשרת את ביצוע העסקה על פי התנאים הרשומים, לצד חוזה מכר במידה וישנו.
  • הצעת מחיר איכותית ומלאה פורטת את כל מרכיבי העסקה ומונעת חילוקי דעות באשר לנאמר או לא נאמר בעל פה.
אפשר לקרוא לזה מסמך ש"מיישר קו" ומתאם ציפיות בין הצד המוכר לצד הרוכש.
בתהליך הליווי אני שם דגש רב על בנייה נכונה של הצעת מחיר ומעקב אחר גרסאות שנמסרות ללקוח. באופן ההדרכה שלי תוכלו ללמוד על איך הגשת הצעת מחיר ומעקב אחריה יכול לשנות פני עסק בטווח הקצר.

לקוחות

מספרים