שרות ללקוח Post Sale

לא פחות חשוב מתהליך גיוס הלקוח , הינו התהליך שכל בעל עסק חייב לסגל לעצמו והוא – שימור וטיפוח הקשר עם הלקוח. בין אם אתם מוכרים בחנות, או נותנים שרותים כלשהם, הקשר עם הלקוח רק מתחיל לאחר שנסתיים תהליך המכירה. לכן, מידת החשיבות של שימור הקשר עם הלקוח הינה חשובה ביותר ומונעת מכמה היבטים מרכזיים:

  • הלקוח הוא השגריר הטוב ביותר שלכם: חוויה נעימה של השרות שהלקוח קיבל מכם, כגון: קבלת שרות ברמה גבוהה, האזנה לצרכיו האמיתיים וחתירה לפתרונם, תפירה של פיתרון והצעת חלופות – כל אלו יחד, או לחוד יהיו ההמלצה הטובה ביותר של הלקוח ללקוח הפוטנציאלי הבא שלכם.
  • שימור הלקוח לאורך זמן, וקשר מתמיד איתו (במיוחד בסקטור השרותי), יתפסו בעיני הלקוח כמשהו אחר, יוצא דופן, ובעיקר יעוררו הערכה רבה למאמציכם והשקעתכם בלקוח.
  • הלקוח יטפח אצלכם מידה של אמון – הוא יהפוך להיות לקוח נאמן שסומך על המילה שלכם, והולך אחריכם בכל מה שתאמרו לו מבלי לבדוק אופציות אחרות.
    על כל זאת ועוד טכניקות נוספות לשימור לקוחות ושרות ללקוח, נוכל ללמוד מתהליך הליווי העסקי. השלבים בתהליכי השרות ללקוח ושימורו הינם שלבים שחשוב ליישמם ולבנות אותם באופן עקבי לטווח ארוך.

לקוחות

מספרים