ישנם כמה תהליכי מכירה ממוקדים על פי פרמטרים מסוימים. הנה כמה מהם:
- תהליך מכירה ממוקד לקוח – בתהליך זה, נמצא את מקבלי ההחלטות המרכזיים ונחתור להבין את תהליכי קבלת ההחלטות אצל הלקוח.. תהליך זה יסייע רבות בהצלחה של המכירה ותוך כדי יבנה מערכת של אמון רב בין שני הצדדים.
- תהליך מכירה ממוקד מטרה – בתהליך זה נתמקד במכירה עצמה, ביתרונותיו של המוצר אל מול המתחרים, והתמקדות במטרה על מנת למכור בתהליך קצר, תכליתי ויעיל.
- תהליך מכירה ממוקד מוצר – בתהליך זה נתמקד ביתרונותיו של המוצר אותו אנו מוכרים, ונבנה סביבו את אסטרטגיית המכירה המותאמת ביותר לצרכיו של הלקוח
בתהליך הייעוץ נלמד על תהליכי המכירה של ארגונכם. נבין ביחד אילו תהליכי מכירה בניתם כיום, ובמה ישנה הצלחה ובמה נדרשת התערבות וחידוד על מנת לשפר ולהתייעל ולהגיע לתוצאות הרצויות. כיזם וכמנהל מכירות בכיר בהיי טק ותעשיות מסורתיות, הניסיון הרב שאני מביא עימי יסייע לכם רבות לקבלת התוצאות הרצויות.