ברכות על פתיחת עסק בחדש. שאפו על היוזמה, התעוזה, ולקיחת הסיכונים (מחושבים כמובן) שבפתיחת העסק. מיפיתם צרכים, יש לכם פיתרון ואפילו הצלחתם לזקק את המסרים השיווקיים והמכירתיים. גייסתם הון מסוים, השקעתם המון מחשבה, ואפילו הצלחתם כבר ליצור פה ושם קשרים מסוימים. כעת מה שאתם הכי זקוקים לו זה: חשיפה! אתם רוצים שיידעו שאתם קיימים, שאתם חיים ונושמים את התחום שבו אתם נמצאים, אתם בשוק ואתם מבקשים להיות במרכז הבמה. חשיפת העסק כרוכה בהרבה מאוד מחשבה מעמיקה על הדרך הנכונה שבה העסק שלכם יכול להתפרסם וישנם לכך כמה דרכים. לדוגמא:
- חשיפה "מפה לאוזן" – מישהו ששמע עליכם ועל מה שאתם מוכרים יפרסם אתכם ברבים, וינסה לעזור לכם להגדיל נתח שוק על ידי חשיפה שלכם בקרב חבריו, מכריו והמעגלים החברתיים שלו.
- חשיפה תקשורתית – יחסי ציבור, פרסומים של מאמרים, טורי דעה במדיות תקשורתיות אשר יכולים לקדם את העסק שלכם ולחשוף אתכם בקרב קהל לקוחות פוטנציאלי.
- ארועים מתוקשרים – אלו ארועים שבהם אתם המרכז. העיניים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נשואות אליכם ובמהלך האירוע החשיפה שלכם היא מירבית ומיטבית.
לכן, בבואנו לתכנן מהלכים אסטרטגיים של שיווק ומכירה , אדאג גם להעביר לכם את המסרים בתהליכי החשיפה הנכונים והמותאמים ביותר להצלחת העסק שלכם.