תהליכי מיתוג נכונים ומותאמים – Branding

מיתוג מתייחס לאופן בו אתם משווקים את עצמכם / העסק שלכם כמותג. מיתוג לאו דווקא מתייחס לתמונה, לוגו או כל גרפיקה אחרת ששייכת לעסק שלכם, אלא לאופן בו המסר השיווקי מועבר. המיתוג הינו הדבר החשוב ביותר שאתם רוצים להעביר במסר קצר, תכליתי, קולע למטרה שלכם, ובייחוד משאיר זיכרון אצל הלקוח הפוטנציאלי. זהו המסר שאיתו אתם הולכים ומאמינים בו. המיתוג יכול להיות בכמה צורות ויכול לבוא לידי ביטוי בכמה רמות: מחיר, איכות, שרות, בידול המוצר / שרות וכדומה. לדוגמא:

  • המחיר הזול ביותר
  • האספקה המהירה ביותר
  • אכות ללא פשרות
  • שרות ברמה הגבוהה ביותר

המיתוג שלכם נגזר מההתמחות שלכם. עליכם לדעת "לזקק" את המסר השיווקי עד לרמה שהוא ייחרט בזיכרונם של הסובבים אתכם. ביחס למיתוג הזה עלינו כבעלי עסקים להוכיח את המסרים שאנו מעוניינים להעביר על ידי מיתוג נכון, ובכך לסלול את הדרך לפוטנציאל עסקי עם לקוחות המעוניינים במוצר / שרות שאותו אנו מציעים.

אחד מנושאי הליווי העסקי עוסק במיתוג אך מגיע בשלבים מאוחרים יותר לאחר שהמסר השיווקי נלמד לעומק ולאחר חשיבה מיטבית.