במהלך ה 14 שנים האחרונות עסקתי בפעילות עסקית בינלאומית. חקרתי שווקים ומיפיתי הזדמנויות לחדירה לשווקים בינלאומיים בתעשיות שונות: החל מתעשיות LOW TECH ועד ותוכנה והיי טק. תחום השיווק הבינלאומי ואופן החדירה לשווקים בינלאומיים הינם תחומים מרתקים בעיני. התחום מהווה את היתרון שיש לתעשייה הישראלית בייצוא מוצרים ושרותים ייחודיים לעולם, שמדינות ותיקות מאיתנו אינן מצליחות להגיע לרמה שלנו בערך הייצוא המצטבר וגובר מידי שנה.
יחד עם זאת, לכל עסק / חברה / תאגיד שמעוניין לפרוץ לשוק הבינלאומי חייבות להיות אבני דרך וכיווני מחשבה שונים מהשוק המקומי. תרבות, ניהול עסקי שונה מהשוק המקומי ודרכי הפצה הינם חלק קטן מכיווני המחשבה שעליהם יש לתת את הדעת היטב עוד בטרם היציאה אל העולם. לא פחות חשוב מכך ואולי החשוב ביותר מבין הפרמטרים הראשוניים ביציאה אל העולם הינה הנראות. האופן בו חברתכם מציגה את המוצר , הסביבה העסקית והמיתוג שלכם משפיעים באופן משמעותי ביותר על הצד שמעבר לים. האופן בו אתר האינטרנט שלכם נראה, המסוגלות להבין שבצד השני תופסים אתכם בצורה שונה והרצינות שלכם, יהיו הפרמטרים הראשוניים והחשובים ביותר להצלחתכם בשווקים הבינלאומיים.
יציאה אל השוק הבינלאומי אינה מסתיימת בהכרזה. עצם ההכרזה אינה מבשרת על קבלת הזמנות ופעילות עניפה החל מהיום הראשון לפעילותכם. רמת המוכנות היא זו שתזניק אתכם קדימה. מחקר שוק מעמיק על שוק היעד ברמה הדקדקנית ביותר, מחקר על הצורך והפיתרון שאתם מביאים וחדירה אל השוק מצריכות סבלנות רבה, אורח רוח, ובעיקר זמן והשקעה כלכלית ניכרת. יחד עם זאת, אין כל ספק שלנו כישראליים – אומת ה Start Up Nation יש יתרון: אנחנו מעיזים, יוזמים, לא מפחדים מאתגרים וחותרים למצוינות ולעשייה ענפה, והיא זו אשר מזניקה אותנו קדימה.
לדוגמא: הגעה לפגישה מצריכה הכנה מיטבית וברורה. לולא ההכנה המיטבית נפספס הזדמנויות מכירה, ניראה לא מוכנים ולא רציניים, ולא נשאל את השאלות הנכונות אשר ישאירו את שיחת המכירה ואופן הצגת החברה / מוצר באופן הראוי. לכן, בתהליך הליווי אסייע לכם להכין סט של תרחישים אפשריים לניהול פגישות מכירה בצורה הטובה ביותר ובאופן בו תשיגו את מבוקשכם ותוכלו להתקדם לעבר היעד.
כישרונותיי הרבים בשווקים בינלאומיים יחד עם ניסיון וידע בשווקי יעד ובאופן החדירה אל השוק מציבים אותי בחוד החנית של היועצים הרלוונטיים ביותר למתן ייעוץ , ליווי ואימון בחדירה לשווקים בינלאומיים. כמומחה בתחום, אלווה אתכם בכל התהליכים שיש בהם צורך ובצורה הנכונה ביותר על מנת למקסם את הצלחתכם בחדירה לשווקים בינלאומיים. התהליך מתחיל ומסתיים בכם: שיתוף הפעולה עם הנהלת החברה, ומחלקת שיווק ומכירות והבנה מעמיקה של ניסיון החברה והמדינות בהם אתם מבקשים לפעול.