תכנית עסקית הינה השלד של כל עסק. . התכנית משקפת באופן ברור את ההיתכנות של העסק לאורך זמן ומכתיבה סט פעולות שיש לבצע על מנת לצאת לדרך באופן מסודר וסיסטמתי י…
משמעותו של תהליך מכירה הינו ניהול נכון ומטודי אשר מייצר אינטראקציה בין הפיתרון לצורך של הלקוח ובנוי משלבים ישימים שבסופם תתבצע החתימה על החוזה מול הלקוח.
ישנה חשיבות עליונה לתמחור שמבוסס לא רק על השערות והנחות אצבע, אלא על ידע מעמיק של השוק, הספקים השונים איתם אנו עובדים, רמת המיסוי, התחרות בשוק, ובעיקר והכי חשוב – המוצר אותו אנו מוכרים
מודל עסקי מתאר את האופן בו חברה מסחרית מניבה הכנסות ורווחים ומייצרת ערך לעסק. המודל העסקי מתאר תהליך בו נמכר מוצר או מוענק שירות תמורת תשלום, תהליך זה הוא "מנגנון יצירת ההכנסות".
ניהול נכון ובעיקר תיעוד של האינטראקציה שלנו עם לקוח פוטנציאלי הינו נדבך חשוב ביותר בהצלחה של תהליך מכירה.
תמונה זו מתווה לנו בצורה בהירה עד כמה העסק שלנו מצליח לשווק את עצמו, ובעיקר נותנת לנו פרספקטיבה כוללת על מצב העסק ומסייעת בתהליכי קבלת החלטות.
בחירה נכונה של תמהיל שרותים / מוצרים הינה אחת מאבני היסוד החשובים בהקמת העסק. לצורך כך, בחשיבה נכונה וכוללת של כלל מאפייני הצורך והפיתרון אוביל אתכם לבחירה נכונה של תמהיל מוצרים או שרותים שאותם תוכלו להעניק ללקוחות שלכם ובכך למקסם את המכירות ולפנות לקהל רחב יותר שמבקש פיתרון כולל.
מיהו הלקוח שלי? כיצד אוכל לבחור את קהלי היעד שמתאימים למוצר / שרות שאני נותן בצורה נכונה ופרודוקטיבית?
ניהול תהליך מכירה כולל בתוכו מרכיבים אלמנטריים המצריכים חשיבה מעמיקה ושלבים הכרחיים אותם יש לעבור על מנת שיהיה מוצלח, אפקטיבי ויעיל.
הצעת המחיר משקפת לא רק את המחיר, מרכיביו ותוקפו, אלא גם מעידה על מידת הרצינות שלנו בתור בעלי העסק לסגור עסקה עם הלקוח.
בין אם אתם מוכרים בחנות, או נותנים שרותים כלשהם, הקשר עם הלקוח רק מתחיל לאחר שנסתיים תהליך המכירה. לכן, מידת החשיבות של שימור הקשר עם הלקוח הינה חשובה ביותר ומונעת מכמה היבטים מרכזיים.
התנגדויות של לקוחות הינם האתגרים שלכם. לכן, יש צורך להבין שהתנגדות הלקוח הינה אתגר בשבילכם ויכולה להוות בשבילכם מנוע האצה לתהליך מכירה מוצלח אשר יסתיים בסיטואציה בה שני הצדדים יצאו מרוצים.
הזדמנות למכירה מגיעה מאיתור הצורך של הלקוח, או בעיה שיש ללקוח והוא זקוק לפיתרון. ניתן לומר שזהו האתגר הגדול ביותר שיש לאיש מכירות וכל עסק.
כל עסק קם מצורך כלשהוא. ממציאים איזשהוא מוצר שבא לענות על צורך, או שמשכללים מוצר קיים ובכך פונים לקהל יעד חדש. אם אין צורך, יש אפשרות ליצור את הצורך ובכך לגרום לביקוש למוצר.
משמעותו של תהליך מכירה הינו ניהול נכון ומטודי אשר מייצר אינטראקציה בין הפיתרון לצורך של הלקוח ובנוי משלבים ישימים שבסופם תתבצע החתימה על החוזה מול הלקוח.
הזדמנות למכירה מגיעה מאיתור הצורך של הלקוח, או בעיה שיש ללקוח והוא זקוק לפיתרון. ניתן לומר שזהו האתגר הגדול ביותר שיש לאיש מכירות וכל עסק.