השירותים שלי

אלון בוסו
בניית תוכנית עסקית

תכנית עסקית הינה השלד של כל עסק. . התכנית משקפת באופן ברור את ההיתכנות של העסק לאורך זמן ומכתיבה סט פעולות שיש לבצע על מנת לצאת לדרך באופן מסודר וסיסטמתי י…

אלון בוסו
ניהול וייעוץ בניהול ובנייה של תהליכי מכירה B2B

משמעותו של תהליך מכירה הינו ניהול נכון ומטודי אשר מייצר אינטראקציה בין הפיתרון לצורך של הלקוח ובנוי משלבים ישימים שבסופם תתבצע החתימה על החוזה מול הלקוח.

אלון בוסו
תמחור בשיטה הנכונה PRICING

ישנה חשיבות עליונה לתמחור שמבוסס לא רק על השערות והנחות אצבע, אלא על ידע מעמיק של השוק, הספקים השונים איתם אנו עובדים, רמת המיסוי, התחרות בשוק, ובעיקר והכי חשוב – המוצר אותו אנו מוכרים

אלון בוסו
בחירת המודל העסקי

מודל עסקי מתאר את האופן בו חברה מסחרית מניבה הכנסות ורווחים ומייצרת ערך לעסק. המודל העסקי מתאר תהליך בו נמכר מוצר או מוענק שירות תמורת תשלום, תהליך זה הוא "מנגנון יצירת ההכנסות".

אלון בוסו
ניהול משפך לקוחות ומכירות

ניהול נכון ובעיקר תיעוד של האינטראקציה שלנו עם לקוח פוטנציאלי הינו נדבך חשוב ביותר בהצלחה של תהליך מכירה.
תמונה זו מתווה לנו בצורה בהירה עד כמה העסק שלנו מצליח לשווק את עצמו, ובעיקר נותנת לנו פרספקטיבה כוללת על מצב העסק ומסייעת בתהליכי קבלת החלטות.

אלון בוסו
בנייה של תמהיל מוצרים / שרותים

בחירה נכונה של תמהיל שרותים / מוצרים הינה אחת מאבני היסוד החשובים בהקמת העסק. לצורך כך, בחשיבה נכונה וכוללת של כלל מאפייני הצורך והפיתרון אוביל אתכם לבחירה נכונה של תמהיל מוצרים או שרותים שאותם תוכלו להעניק ללקוחות שלכם ובכך למקסם את המכירות ולפנות לקהל רחב יותר שמבקש פיתרון כולל.

אלון בוסו
בחירת קהלי יעד

מיהו הלקוח שלי? כיצד אוכל לבחור את קהלי היעד שמתאימים למוצר / שרות שאני נותן בצורה נכונה ופרודוקטיבית?

אלון בוסו
ניהול תהליך המכירה

ניהול תהליך מכירה כולל בתוכו מרכיבים אלמנטריים המצריכים חשיבה מעמיקה ושלבים הכרחיים אותם יש לעבור על מנת שיהיה מוצלח, אפקטיבי ויעיל.

בנייה נכונה ומעקב אחר הצעת מחיר

הצעת המחיר משקפת לא רק את המחיר, מרכיביו ותוקפו, אלא גם מעידה על מידת הרצינות שלנו בתור בעלי העסק לסגור עסקה עם הלקוח.

שרות ללקוח Post Sale

בין אם אתם מוכרים בחנות, או נותנים שרותים כלשהם, הקשר עם הלקוח רק מתחיל לאחר שנסתיים תהליך המכירה. לכן, מידת החשיבות של שימור הקשר עם הלקוח הינה חשובה ביותר ומונעת מכמה היבטים מרכזיים.

אלון בוסו
טיפול בהתנגדויות לקוח

התנגדויות של לקוחות הינם האתגרים שלכם. לכן, יש צורך להבין שהתנגדות הלקוח הינה אתגר בשבילכם ויכולה להוות בשבילכם מנוע האצה לתהליך מכירה מוצלח אשר יסתיים בסיטואציה בה שני הצדדים יצאו מרוצים.

איתור הזדמנויות

הזדמנות למכירה מגיעה מאיתור הצורך של הלקוח, או בעיה שיש ללקוח והוא זקוק לפיתרון. ניתן לומר שזהו האתגר הגדול ביותר שיש לאיש מכירות וכל עסק.

סיוע בהתמקדות בצורך

כל עסק קם מצורך כלשהוא. ממציאים איזשהוא מוצר שבא לענות על צורך, או שמשכללים מוצר קיים ובכך פונים לקהל יעד חדש. אם אין צורך, יש אפשרות ליצור את הצורך ובכך לגרום לביקוש למוצר.

אאאא

משמעותו של תהליך מכירה הינו ניהול נכון ומטודי אשר מייצר אינטראקציה בין הפיתרון לצורך של הלקוח ובנוי משלבים ישימים שבסופם תתבצע החתימה על החוזה מול הלקוח.

אאאא

הזדמנות למכירה מגיעה מאיתור הצורך של הלקוח, או בעיה שיש ללקוח והוא זקוק לפיתרון. ניתן לומר שזהו האתגר הגדול ביותר שיש לאיש מכירות וכל עסק.