טיפול בהתנגדויות לקוח

התנגדויות של לקוחות הינם האתגרים שלכם. לקוח אשר אינו מעלה התנגדות כלשהיא בתהליכי המכירה הינו אחד מאלה:

  1. לקוח אשר רכשתם את אמונו בעבר מתהליכי מכירה קודמים והוא הפך להיות לקוח "שבוי" שלכם

  2. לקוח שאינו מעלה תהליכי התנגדות כלשהם בתהליך המכירה יכול גם להיות לקוח מהסוג של אותם לקוחות אשר לא הבינו לעומק את התהליך

  3. יכולה גם להיות היתכנות בה עשיתם עבודה טובה בתהליך המכירה, ושני הצדדים מוכנים להתקדם לעבר שלב המכירה ללא כל התנגדות.

אלון בוסו
לכן, יש צורך להבין שהתנגדות הלקוח הינה אתגר בשבילכם ויכולה להוות בשבילכם מנוע האצה לתהליך מכירה מוצלח אשר יסתיים בסיטואציה בה שני הצדדים יצאו מרוצים. יתכן מצב בו אחת ההתנגדויות הינה שלא הסברתם בצורה נכונה ומלאה את הערך של המוצר / שרות שלכם ללקוח וישנו צורך להתעמק בנקודה הזו. יתכן גם שהמחיר (שהוא ההתנגדות הרלוונטית ביותר ברוב המקרים) לא הוסבר כראוי, ובכך סולל את הדרך לכישלון בתהליך המכירה.
אחת הדרכים להתמודדות עם התנגדויות של הלקוח הינה : שאלת שאלות מכווינות שמובילות לפיתרון ולהסרת ההתנגדות של הלקוח משימוש במוצר שלכם. ישנן טכניקות רבות נוספות אשר עליהן נלמד יחד בתהליך הליווי העסקי, ויחד נתרגל תרחישים אפשריים לפיתרון הסוגיות ותסריטי שיחות מכירה אשר ילמדו אתכם כיצד להתמודד עם המכשולים וההתנגדויות שבדרך.

לקוחות

מספרים